2. veebr 2009

oo, aga mul oli ju täna esimene tööpäev! nii et puhkuse pikkuseks kujunes täpselt 1 aasta ja 1 päev :)

oo, oli see vast esimene tööpäev! alustuseks oli minu eileõhtune soov, et lumi ikka hommikuni püsiks, kenasti täide läinud. hommikuks seda lund ikka jagus juba kõigiti, aga ega ta sellepärast veel sadamist lõpetanud, oo ei.

oo, ja siis marsruuti täpsustades selgus, et mitte ükski buss ei sõida. mitte ükski. esmakordselt kogu paganama londoni bussiliikluse pika ajaloo jooksul on kõik liinid viimseni peatatud. minu esimesel tööpäeval!

oo, ja seejärel proovisime me natuke näpuotsaga autot hangest välja saada, aga - oo ei, see ei läinud meil korda, mitte üks teps. natuke kentsakas asendis küll, aga maja ees seisab tema endiselt.

oo, ja et rongisait üleüldse ei avanenud, kõndisin ma mäest alla rongipeatuse poole, ent juba poolel teel informeerisid heatahtlikud vastutulijad mindki - oo ei, rongid ei sõida. kae üllatust!

oo, ja siis ma mõtlesin, et mis see 3 miili siis ära ei ole, kõnnin õite brixtonisse! natuke nadi ju kohe esimesel tööpäeval alustuseks mitte kohale ilmuda. victoria line ja northern line pidavat kuulduste kohaselt sõitma ja puha, vähemalt niipaljukest kui mulle tarvis.

oo, ja need 3 miili osutusid väga mõnusaks jalutuskäiguks! olin kodunt fotoka kaasa haaranud ja klõpsisin siin-seal tänavanurkadel pildikesi teha ja põiklesin lumepallide eest kõrvale ja... täiesti märkamatult olingi brixtonis ja siis juba citys.

oo, ja kõigele vaatamata jõudsin ma oma esimesel tööpäeval tööpostile! enam kui tund aega lubatust hiljem, aga jõudsin! ülemus oli sillas, ilma igasuguse liialduseta! peale tema oli tööle jõudnud veel 1 kolleeg. nii me siis istusime tolles tühjas kontoris kolmekesi. terve city täis tühje kontoreid ümberringi kumisemas.

oo, ja siis sai kõigest sellest segadusest üks suur õnnistus! nimelt ei jõudnud kontorisse ka paar meerikamaa kolleegi, kes meil vägisi olemist kibedaks teha ähvardasid. selle asemel sai alastair mind rahus ja vaikuses kõigega kurssi viia.

oo, aga hullumaja algab homsest. kui ma ikka tööle jõuan omadega, that is.

3 kommentaari:

tikker ütles ...

ma ütleks, et sul on ikka äärmiselt peen puhkus olnud. ja küllap on päris põnev nüüd üle nii pika aja sama peenesse citysse tööle minna :)

et sa siis rohkem juttu ka kirjutaks piltidele lisaks - ma tahan ju ka teada, kuidas londoni elu kulgeb!

L ütles ...

Esmaspaeval joudsidki vist ainult Eestlased ja Soomlased ja Rootslased toole :), ja muidugi minu tubli Austraallane ka, kes 3.3 km Balhamisse metroojaama 'jooksis'. Inglased ei tulnud selle pealegi, et kuhugi kondida...

maili ütles ...

eriti seiklusrikas esimene tööpäev :D