23. märts 2009

pink all over

4 kommentaari:

Reede ütles ...

Tahaks ka juba kirsiõisi ja kevadest. NY-s oli eile 2 kraadi sooja ja täna ka suurt rohkem ei tule.

ene ütles ...

imelik. ma hakasin lausa nutma, kui õunapuuõisi nägin. ma ei teadnudki, et neid niiväga taas näha tahaksin. aitäh igatahes.

Maili ütles ...

sjuuper ilusad pildid. ja ma viskan sulle meemi, äkki juba nägid mu blogist:P

iir ütles ...

jaa, kevad on imeilus aastaaeg :)

minu jaoks on kirsiõied üks neist elu imedest, mis kogu selle krempli täitsa elamisväärseks siluvad. ma võin neid tundide kaupa vahtida. küllap see kiindumus on selle blogi jälgijatele ennegi näkku karanud - vähemalt üks kirsiõite seeria on ikka iga kevade kohustuslik kõrvalnäht :)

vaid natuke kannatust ja kõik see ilu jõuab peagi ka ny ja eestisse :)