2. mai 2009

windsor castle

ilus kindlus on, ma pean ütlema, väärib kindlasti külastamist. mind, mõistagi, morjendas, et kindluses sees sugugi pilti teha ei lubatud, sest iga külalistele avatud ruum üllatas eelmisest erineva, ent sarnaselt detailideni viimistletud ja muljetavaldava interjööriga. kahju, et seda kõike jäädvustada ei õnnestunud. paarist kiirest klõpsust ma siiski hoiduda ei suutnud :)

windsor castle [wiki]

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sul on vist kiired ajad, et ei sõnakestki viimasel ajal enam :))))
Elen

iir ütles ...

jeerum, jah, ma olen ju nii h6ivatud k6ik aeg, et sugugi ei saa mahti blogida enam! :D

andestatagu mulle mu laiskus, kohevarsti p22stan yhe paraja postituste tulva paisu tagant valla ja siis peaks ikka kohe kyll olema! juttu vast nii palju mitte, aga pilte ikka :)

tervisi teile sinna! :)