23. mai 2010

kubuswoningen / cube houses

cube houses, rotterdam. ja nad päriselt elavadki neis majades!

kijk-kubus

4 kommentaari:

herz ütles ...

huuh nii ägedad. ma ei jõua ära oodata oma trippi sinna.

32 days and counting :P

iir ütles ...

on ju! ma olin küll täiesti vaimustuses neist majadest!

toredat reisi sulle :)

herz ütles ...

ma olen nüüd hollandist küll ammuilma juba tagasi, aga lehitsesin su blogi edasi-tagasi ja jäin jälle kuubikmaju piiluma. no ikka neetult vahvad on nad.

tegin ise ka neist terve pika seeria pilte, mida keegi peale minu ilmselt vaadata ei viitsi :)

ja aitäh, reis oli väga super! järgmiseks london :P peangi su blogi põhjalikumalt vaatama, mis ja kus :)

iir ütles ...

tiirutasin minagi nende kollaste kuubikute ümber oma tunnikese vist, aga 300 pilti on ikka tase! :D

ega's muud kui tere tulemast londonisse, herz! jõulude eel ja ajal on siin eriti ilus! anna teada, kui tekib küsimisi: iir at neti ee :)