4. juuni 2010

london to brighton. by bike.
stop laughing, i'm dead serious!

kohevarsti, juba 20. juunil, on mul ühes töökaaslaste ja veel nii 27 000 inimesega hulljulge plaan sõita rattaga londonist brightonisse. 54 miili / 87 kilomeetrit üksjagu künklikku teed pidi. london to brighton heategevuslikku rattasõitu korraldab briti südamefond.

ma ei ole nii neli-viis aastat õieti ratta selga saanud. ei ole üldse suuremat trenni teinud, kui nüüd jõhkralt aus olla. on hirm küll, igati õigustatud hirm, ma leian. eelkõige loodan ma, et mootor ikka lõpuni põksub, mitte ei tahaks katkestada. kus siis selle häbi ots!

aga! kui nüüd kõik ikka kenasti kulgeb, siis on mul lootust juba pühapäeval taas oma eestisse maha jäänud jalgrattaga kohtuda ja ägeda trenniga algust teha. pea kaks nädalat on aega tagumendil sadulaga sõbraks saada! võtsin lausa töölt mõned päevad vabaks, et ka nädala sees pikemaid sõite teha.

pool eesmärgiks püstitatud summast briti südamefondile on meil juba ilusti koos, aga see teine pool... see teine pool alles tahab meie juurde tulla :) igatahes, ei taha mina mitte, et keegi ennast nüüd milleksi kohustatuna tunneks! teisalt, igasugune toetus oleks abiks ikka ja saab tänuga vastu võetud.

kõik soovijad saavad raha ära anda meie fundraising saidil. oleks ju igavesti vahva, kui sinna ka mõni eestikeelne kommentaar tekiks :)

hoitagu siis pöidlaid ja varbaid ja kõigile kaasaelajatele suur aitäh!

1 kommentaar:

asia tour operator ütles ...

I really like your blog. I have been reading it for some time and i am going to add it to my RSS Feed.