10. dets 2010

bath christmas market

eelmisel reedel oli mul vaba päev - võtsin kätte ja seiklesin rongiga bathi. ikka igavesti hästi meeldib mulle see bath!

bath abbey ja selle ümber laiutav jõululaat:


pulteney bridge:

bathis leiab alati midagi silma silitavat - tol esimesel korral bathis olid neil seal need õõva tekitavad jänesed, tänavu suvel olid lõvid, ja nüüd jõulu aegu oli... noh, jõululaat oli, aga ka britain from the air nimeline fotonäitus oli, millest ma küll pilti teha ei taibanud, aga uudistasin suure huviga. paljudes jäädvustatud kohtades oleme ju isegi käinud, aga vaade kõrgemalt on ikka hoopis isemoodi vaade.

londonis oli sel suvel elevantide paraad - linna peal ilusesid 260 eri- ja eredavärvilist nummit elevanti. ma olin neist täiesti pöörases vaimustuses ja mõtlesin ikka, et ühel ilusal päeval ma lähen linna peale elevantse jahtima, aga veel enne, kui ma jalad persest kätte sain, korjati londilised linna pealt kokku ja müüdi heategevuslikul oksjonil maha...

igatahes. mulle selline linnaruumi vabalt valla lastud kunts meeldib, kohe väga hästi meeldib :)

0 kommentaari: