19. juuli 2005

fucking up my friendships is weakening my will

mhhh. ma kaotan inimesi ära. senise elu jooksul on mul mitu inimest kaotsi läinud. isegi mõni oluline. ma kohe ei tea, kuidas see juhtub...

jah, on asju, mille puhul kompromiss ei tule kõne alla. ma parem loobun sõbrast, kui enda põhimõtetest. see on vist tobe? eriti kui need põhimõtted ei ole midagi püsivat, vaid muutuvad koos minuga :D aga nad on mulle alati olulisemad olnud, kui teiste inimeste põhimõtted.

ega ma tglt eriti kahju ka ei oska tunda selle kõige pärast. kas peaks või???


edit:
ära nüüd muretse: juba ammu ei ole ma sõpra kaotanud. lihtsalt mõtlesin neile, kes kunagi kaotsi läinud. ja et kas ma käitusin toona õigesti ja et mis ma täna samas olukorras teeksin. kõik on nii, nagu olema peab.

5 kommentaari:

iir ütles ...

thanks, allison :-)
i'm sorry you don't understand estonian but i really need to blog in my native language.

Anonüümne ütles ...

ma parem loobun sõbrast, kui enda põhimõtetest. see on vist tobe? eriti kui need põhimõtted ei ole midagi püsivat, vaid muutuvad koos minuga :D

huvitav, kas siis sõber ei muutugi koos sinuga. sõbrad on nagu üks inimene ainult erinevates kehades. kahju, et sa oma "sõpradest" nii arvad. ma hakkasin selle peale mõtlema, et kas sul üldse on sõpru? päris sõpru?

iir ütles ...

see kaks-keha-üks-vaim def on mu meelest natuke äärmuslik. mina usun, et iga inimene on erinev. ja ma suudan seda üldjuhul täitsa kenasti aktsepteerida ka. sõpra tema erisustega.

kui siiski selgub, et ma mõne sõbra teo/omadusega elada ei suuda, siis ma ei oota, et inimene end muudaks. las ta olla tema ise. ennast ma ka ei muuda. see oleks enese eitamine.

jah, ma olen egoist. so sue me.

Anonüümne ütles ...

ei ole vaja kuskil üles sind anda. ja selle üle ka kohut mõista. lihtsalt. inimesed ongi erinevad. ja sealt tulenevad ka arusaamised sõprusest ja sõpradest. ainult et kui sa oled suutnud mõne inimese nii omaks võtta, et sa võid teda sõbraks nimetada, sisi temast loobudes loobud sa ju ka tahes-tahtmata mingist osast iseendas.

iir ütles ...

jah, nii on. aga olulisem osa jääb ju alles. you win some, you lose some.