8. juuli 2005

trummid ja trussikud

state of exit
7th - 10th of_july_2005_the petrovaradin fortress_novi sad_serbia and montenegro

me oleme siin!!! ja siin on lahe!!!

tsill

serbia mehed... on nagu mehed igal pool. mõned meeldivad sulle, mõned mitte.

kõige-kõigem oli ikkagist see, et ma mängisin trumme!!! eiei, päriselt ka. exit festvalil. laval ja puha. ok, mul ei olnud teab mis palju publikut. asja pärast vist. sellepärast, et vihma parasjagu sadas :D aga vähemalt üks hispaanlane naeris mu pihta, hambad laiali :D seesama bassimees, kes mind trumme mängima tahtis panna. ma osutusin üsna lootusetuks. aga helitehnik arvas, et mul tuli täitsa hästi välja... mis oli ülimalt murettekitav, sest noh, see mees töötab ju helitehnikuna!

pulgad sain pärast endale! mul juba koguneb neid. nats veel ja siis ma võin öelda, et kogun trummipulki. umbes. polegi ammu midagi kogunud :D

see oli ka nunnu, kuidas meid vip-kluppi sisse lasti pärast seda, kui kaasasolevad poisid mainisid, et "they are from estonia". maisaanudki aru, kas need turvad pidasid eestit mingiks bändiks või olid nad lihtsalt lollakad :D

kluppi me pagesime äiksetormi eest. mis oli väga äge, nagu nad sealkandis ikka on. aint et lõpuks teevad teevad nad su märjaks juu. ja meie oleme suhkrust juu! enam mul ei olegi niiväga kahju, et me telklaagrisse ei läinud :D

aaaa, ja siis meile kingiti stringid!!! sellised ilusad, festivali logoga. minu omadele on kirjutatud "ja nemam dečka". huvitav, kust ta teadis? ;)

0 kommentaari: