24. juuli 2006

i'm in the basement baby, drop on by

isegi kui ma kell kaks suurest väsimusest ära kukun, olen ma ikka kell viis üleval - suurest ärevusest. kas kõik ikka töötab nii, nagu vaja on? mmm, ja siis ma käin ringi ja räägin kõigile, kes kuulata jaksavad, kuidas töö ei ole elu...

"lilli, ei kiusa liblikat!" kutsusin ma hetk tagasi oma kassi, kelle nimi on päriselus liisu, korrale. et ta ämbliku, kes on lihtsalt... ämblik, rahule jätaks. ma ei taha üldse teadagi, milliseid imetabaseid sõnu, ehk isegi nende kombinatsioone, väljutan ma sellistega, kes vastu ka räägivad. ma peksan ikka rämedalt segast ju! :D

1 kommentaar:

Mart ütles ...

vaene segane, jälle pekstakse. nüüd siis meie kahekesi. tegelikult kulub meile kõigile ära pisut arutut barokset elementi, nii et mina siin küll mingit probleemi ei näe. :)