24. märts 2007

can't you see my tears are fire

no-big-silence @ rockstars [23.03.2007]

3 kommentaari:

iir ütles ...

setlist:

eye of a needle (album 99)
total solar eclipse (album 99)
diabolic speed
red sky
psycho creeping
modern whore
machine of pleasure
she's got hyper power
dreamriders
robot super lover boy
war in wonderland
new race
star deluxe
sepalaul
pinguta & race'i
my tears are fire

tikker ütles ...

ja kui ma täna su blogi lugesin, sealt kaugustest alustades... siis mida edasi, seda kindlamaks ma muutusin, et märtsikuu lõpust just sellesinase postituse siin leian.

ma olin ka seal :)

iir ütles ...

tean, tikrike, tean :)

kahjuks, või ei, küllap sinu õnneks ikka, olid sa seal nii... khm... hõivatud, et ma lõpuks ei tihanudki tulla tere ütlema, olgugi et algselt selline plaan oli...

aga üks väga äge kräu oli see küll ja eks me teretame teinekord, sellega on ju aega maa ja ilm :)