23. dets 2007

don't break don't break my heart
and i won't break your heart-shaped glasses

lapko + marilyn manson @ saku suurhall [22.12.2007]

soojendusbänd ei vääri mainimist - haiglaselt hajevil, tühi ja igav sai nende number. ning paus pärast seda kaootilist jura venis ja venis... publikumi taluvuspiire kompavalt pikaks. vanemal generatsioonil väsisid jalad. kannatus tahtis katkeda. ent õhtu staar lasi ennast oodata. temal parasjagu ei olnud tuju! selle peale võtab nõrgem eestlane kätte ja solvub. mida muud ta teha saakski! manson on staar. tahab - tantsib, ei taha - ei tantsi.

kui ilmakuulus šokirokkar siis lõpuks ikkagi lavale tuli, oli ka see väsinud vanem generatsioon jälle kui üks rõõmust särisev laps. see kõik oli seda väärt! marilyn manson ei petnud ootusi - ta oli kõike, mida lubati. teatraalne, provokatiivne, paheline ja mõnevõrra šokeeriv. manson korraldas meile ühe toreda tantsulka! isegi sel väsinud vanemal generatsioonil oli tegu vähimagi väärikuse säilitamisega. ma nägin küll! the loudest and the craziest motherf*ckers!

ja konfetid! konfetid! [kui ma oskaks siinjuures mitte kiljuda, siis nii ma teeksingi, ausõna!]

ps: see nende missioon meie jõulud rikkuda - see ei lähe neil korda! jõulud tulevad meil ägedad! küll nad tulevad!

rada7, epl, slol, dlf.

2 kommentaari:

iir ütles ...

säärane setlist visati kuskil õhku:
1. If I Was Your Vampire (2007)
2. Disposable Teens (2000)
3. mOBSCENE (2003)
4. Tourniquet (1996)
5. Irresponsible Hate Anthem (1996)
6. Are You the Rabbit? (2007)
7. Sweet Dreams (Are Made of This) (1995)
8. Lunchbox (1994)
9. The Fight Song (2000)
10. Putting Holes in Happiness (2007)
11. Heart-Shaped Glasses (When the Heart Guides the Hand) (2007)
12. Rock Is Dead (1998)
13. The Dope Show (1998)
14. The Reflecting God (1996)
15. Antichrist Superstar (1996)
16. The Beautiful People (1996)

tikker ütles ...

mina muusikaarvustusi absoluutselt kirjutada ei oska, aga nendega nõustuda küll. kui ma ükskord tagasi londonis olen ja oma tegemiste tagantjärele jäädvustamisega sinnamaale jõuan, siis on vähemalt, keda linkida - ja kõik saavadki teada, mis ma sest kontserdist arvasin.

soojendusbänd ja ootamine ahju, aga manson, kurat, oli äge!