11. dets 2007

mind the gap

londonis mulle, mõistagi, meeldis. väga äge linn! kirev ja mitmekülgne, sealjuures imetlusväärselt väärikas. suursugune metropol.

big ben
mina kui lihtne inimene vaimustusin eelkõige lihtsatest asjadest - punastest bussidest ja telefoniputkadest, mustadest taksodest, väljapeetud arhitektuurist, viisakatest vanahärradest, ilusast ilmast [kui teda oli] ja toasoojast [kui ta tuli].

london eye
tower bridge
westminster abbey
metroo suhtes on mul välja kujunenud mingi kummaline sümpaatia... eks vist osalt sellepärast, et meil siin teda ei ole... jah, pisut räpane kipub ta ju kohati olema, aga! tegemist näib siiski olevat ühe ütlemata mõistliku liikumise viisiga.

tube
põhiliselt tillisime niisama. linna peal ja pubides. vihmas ja päikeses. öös.

otsisime jõulu ka - oli teine täitsa olemas. selles osas jääb london berliinile küll napilt alla [kas me ehk liig vara olime jõulu otsimas?], aga särav oli sellegipoolest.



update [15.12.2007]
veel pilte albumis.

4 kommentaari:

Maili ütles ...

aaaa superluks!

iir ütles ...

jaa, minu minu meelest küll :D

lohutuseks [ja natuke õigluse huvides ka] võin lisada, et ilm ei olnud oluliselt parem kui meil siin. ja et eestlasele [õigemini eesti turistile vist, nagu üks londonis 5 aastat elanud eestlane, keda metroos kohtasime, teadis rääkida] kipub london hämmastavalt kallis olema...

aga muidu on ta tõesti supersuhkrune :)

tikker ütles ...

üle kaheksa kuu londonis elanuna väidan, et ilm on üldiselt siiski parem, kui eestis - reeglina on soojem. praegu on jah suht sama, nagu isegi veenduda võin, aga kevadel läheb varem soojemaks ja sügisel hiljem külmemaks. soppa pole nii palju. vihma ei saja ka nii palju, kui ähvardatakse ;) ainus miinus on see, et jõulud pole pea kunagi valged. sellepärast ma eestisse tulingi.

ja londonis elades on igal pool mujal turistitamas käia ikka jubeodav. pariisis näiteks, eestist rääkimata. londonis töötades ja kaks nädalat eestis puhates võin iga päev süüdimatult tallinna kesklinnas süüa, ilma et rahale mõtlema peaks. tallinnas elades olin vaene kui kirikurott :D

tikker
teine päev eestis ja jube rahul

iir ütles ...

loomulikult! tallinna ja londoni vahel ei haiguta ju üksnes hindade erinevus, palkade oma ikka ka.

üks mu abikaasa londonisõber on oma elu korraldanud niiviisi, et 6 kuud töötab londonis ning seejärel järgmised 6 kuud müttab maailmas ringi. ja nii juba 5 aastat, kui ma õigesti mäletan...

aga raha on ainult raha. mina leidsin, et oluliselt lihtsam on rahale mõtlemisest londonis loobuda - ega see edasi-tagasi arvutamine midagi odavamaks tee :)