5. sept 2008

et ma juba mõned nädalad tagasi ühest plommitud hambast killu kaotasin ja see pagana plomm kättemaksuks kergelt logisema hakkas, olin pärast korduvaid kaugemasse tulevikku libistamisi lõpuks siiski sunnitud selle kolgata tee kohaliku hambaarsti juurde ette võtma.

rannas andrew'st mööda tormates ohkasin tavapärase "kuidas läheb?" küsimise peale ja tunnistasin, et asjalood on ikka täitsa täbarad. et viisakas inglane kohutavat kohkumist etendama hakkama ei peaks, täpsustasin kiiresti, et olen parasjagu teel hambaarsti juurde. andrew jäi mulle kaastundliku pilguga järele vaatama.

nerjas on isegi mitu hambaravikliinikut. valisin usaldusväärsed ja uuendusmeelsed rootslased - nerja dental clinic'u. ja lõpuks ei olnudki see kõik nii hull, kui ma kartnud olin. kliinik oli korralik ja kaasaegne, sealsed töötajad soojad ja sõbralikud, hambaarst [sam] noor, vilunud ja seksikas. noh, ja selle kirevase hambaga on nüüd jälle kõik korras. mõneks ajaks ikka.

0 kommentaari: