19. jaan 2009

city of london

lloyd's building
hulkusime eile õhtul city's - üks ulmeliselt sürr linnaosa on see ikka! piinlik lausa, et ma juba ammu kaamerat sinna jalutama ei ole viinud!

varem olin city'sse peamiselt päevavalges sattunud ja ikka asja pärast, ei olnudki õieti märganud, kui äge seal tegelikult on. eks pühapäevaõhtuselt hüljatud linnatänavad võimandasid elamust - kohtasime vaid mõnda üksikut inimest ja politseipartulli.

konstaablihärradega põgusalt juteldes selgus tõsiasi, et filmimine on city piires üsna keelatud - lubatud vaid eriloa alusel. ühest küljest hämmastav, teisalt tänapäeva maailmas nii loogiline ja mõistetav. pildistamise peale nad siiski väga viltu enam ei vaadanud, kui olin siirate silmadega kinnitanud, et ei, ma ei ole terrorist.

willis building and lloyd's building
lloyd's building
30 st mary axe
seal päris kupli all on mul juba korra õnnestunud käia ka - vaade on, nagu arvata võib, muljetavaldav. kahjuks oli tol päeval väga hall ja sompus ilm, ei hakanudki kaamerat kotist välja sikutama... küll tuleb ka teine kord :)

siin kohtasime rebast! londoni linnarebast! pildile jääma ta küll ei soostunud...

tower 42
city of london

0 kommentaari: