7. apr 2010

kellegi teise muuvistaarid

nii vastukaaluks sellele nimekirjale või nii - neist näitlejatest eelistan ma pigem mööda vaadata [jäta või võta!]:

steve carell
jim carrey
chevy chase
bill cosby
bradley cooper
danny de vito
vin diesel
brendan fraser
katherine heigl
lindsay lohan
dolph lundgren
steve martin
eddie murphy
edward norton
ryan reynolds
adam sandler
rob schneider
steven seagal
ben stiller
jean-claude van damme
mark wahlberg
owen wilson

küllap nii mõnigi neist on teinud muu hulgas ka häid rolle - ma aktsepteerin seda mõttekäiku üsna taltsalt ega salga, et ehk olen mõnest sellisest [no üks tuli pähe praegast] isegi osa saanud... aga sellegipoolest - ei, aitäh :)

filmilinale tikkuvate lauljataride [jennifer lopez, madonna, barbara streisand] ega ka jauljate [elvis presley, justin timberlake] suhtes ei ole mu ootused reeglina teab mis kõrged. on erandeid - näiteks lauljate leerist tuleb kohe meelde jared leto, kes minu meelest on igati eeskujulik nii laulja kui näitlejana...

päris nii vist ei ole, et ma ainult ühe piparkoogivormiga pressitud filme vaataks [mulle meeldib vaheldus], aga kõigist karate-, kossu-, gängi- ja enamasti ka laulu-, tantsu- ja superkangelasefilmidest hoian nüüd juba heaga eemale. lisaks eelpool nimetatutele ei talu ma teab mis hästi komöödiaid, kus ei ole ainumast ei ilusat ega naljakat näitlejat ega midagi naljakat üleüldse.

millistest näitlejatest / filmidest sina kuigi palju ei pea?

täiendatud 7. detsembril 2018.

1 kommentaar:

Maili ütles ...

filmide kohta ei oskagi hetkel midagi halba öelda, aga sellest ma aru ei saa, mida kõik näevad selles "How i met your mother" sarjas. vaatasin lausa kaks hooaega ära, aga mulle ikka ei avaldanud erilist muljet :/