2. juuli 2008

minu muuvistaarid

amy adams
ben affleck
patricia arquette
rowan atkinson
christian bale
kathy bates
monica bellucci
halle berry
juliette binoche
cate blanchett
emily blunt
steve buscemi
michael caine
jessica chastain
sam claflin
emilia clarke
george clooney
glenn close
toni colette
sean connery
daniel craig
tom cruise
penélope cruz
benedict cumberbatch
claire danes
paul dano
judy dench
emily deschanel
zooey deschanel
robert de niro
johnny depp
clint eastwood
ansel elgort
colin firth
claire forlani
morgan freeman
stephen fry
brendan gleeson
tom hanks
tom hardy
woody harrelson
sally hawkins
salma hayek
dustin hoffman
anthony hopkins
jeremy irons
scarlett johansson
angelina jolie
milla jovovich
nicole kidman
keira knightley
mila kunis
ashton kutcher
hugh laurie
damian lewis
juliette lewis
lucy liu
matt lucas
rami malek
john malkovich
rachel mcadams
matthew mcconaughey
frances mcdormand
natascha mcelhone
laurie metcalf
wentworth miller
helen mirren
demi moore
julianne moore
jeffrey dean morgan
david morse
brittany murphy
jack nicholson
gary oldman
al pacino
ellen page
gwyneth paltrow
jim parsons
michelle pfeiffer
brad pitt
franka potente
vanessa redgrave
christina ricci
sam rockwell
julia roberts
tim roth
winona ryder
tony shalhoub
qi shu
christian slater
amy smart
maggie smith
shannyn sossamon
octavia spencer
jason statham
emma stone
meryl streep
david suchet
tilda swinton
uma thurman
liv tyler
vince vaughn
mia wasikowska
rachel weisz
bruce willis
kate winslet
shailene woodley
sam worthington
robin wright
catherine zeta-jones

mulle sümpatiseerivad ilusad inimesed, ma vaatan. peamiselt ilusad, mõned huvitavad. eks mõnes neist on sisu ilmselt enam kui mõnes teises. küllap mõni on hoopis parem näitleja kui mõni teine. nende teiste puhul siis järelikult kaalub väline ilu üles kõik puudused. ehh, mis siin pikalt keerutada, ma siiski eelistan ilusaid inimesi oma ekraanil :D

täiendan, kui keegi veel pähe kargab.


lisaks on filmimaailmas veel kolm meest, kelle töid ma väga imetlen. need on:
tim burton [visuaal]
thomas newman [muusika]
quentin tarantino [idee]


selline tähelepanek veel, et mulle kipuvad kangesti meeldima kõiksugu vanamehefilmid... eks ta ole, kui lapsel vanaisa pole olnud :D


viimati täiendatud: 7. detsembril, 2018

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hmm, ma arvan, et Sulle võiksid äkki meeldida veel ka Jennifer Connelly, Kate Beckinsale, Naomi Watts, Jacinda Barrett?:)

iir ütles ...

jaa, väga ilusad inimesed! ent minu suhe nendega on mõnevõrra vähem tuline, sestap kedagi neist siia tänase seisuga ei lisa. olen neid ka vähe näinud, muidugi...

aga ütlemata tore pakkumine, kulla anonüümne! huvitav oleks teada, millise analüüsi tulemusena sinu oletus sündis ;)