30. juuni 2005

kõige ilusam mina

tänane juuksuriskäik oli midagi enamat kui võimas egoboost. see pani mind mõtlema ka! et krt, kus inimene on ikka edev! ok, ma jõudsin mõned ajakirjad ka läbi sirvida seal toolis istudes, aga suurema osa ajast vahtisin ikka vist peeglisse. ja üldse mitte mina üksi! ja üldse mitte ainult naised! ma seal piilusin teisi ka ja täitsa kohe imestasin selle üle, kuidas inimesed viitsivad juuksuris olles TUNDE andunult oma peegelpilti vahtida...

või on see hoopis mingi kontrolli värk? et tuleb asjadel silma peal hoida, muidu krt teab, mis käki kokku keerab?

ma proovin seda järgmine kord mitte teha. see mittetegemine võib muidugi keeruliseks osutuda (sest peegel on ju suur ja otse su ees), aga naisteajakirjad on ju ka huvitavad! no hea küll, see selleks, aga mõtle, kui lahe on siis lõpuks, kui kõik valmis on, vaadata, et ohh, selline siis sai :)

ja nüüd tuleb see koht, kus ma häbelikult punastades ja silmi maha lüües tunnistan, et ma olen nüüd kõige ilusam :D päriselt ka :) kõige ilusam mina vähemalt :)

0 kommentaari: