16. juuni 2005

moby @ riga, latvia

ma uskusin, et see tuleb hea, aga ma ei arvanud, et see mulle eriti korda läheb. sest noh, ma pole sellist muusikat nüüd mõnda aega kuulanud. aga läks küll. korda. hea show oli.

moby oli tõeliselt nunnu. ja kitarrist oli tal seks. ja ma üldse ei hakka proovima kirjeldada selle koledate jalgadega täta häält, kes tal seal laulis, sest see hääl... see oligi kirjeldamatu... ja keyboardi tchikk mängis nii armsasti "für elise't".

m-i arvates pidasin ma end ülal nagu 10-aastane laps. ta tegi seda nägu ka, et ta mind üldse ei tunne :D aga mul ei hakanud häbi ega midagi. sest hüpata on hea!

pilte mul ei ole sulle näidata. sest noh, nad ei lubanud mul fotokat sinna kaasa võtta :(

ja seda et. tegelt elu ei ole ainult muusika. lihtsalt viimasel ajal on.

0 kommentaari: