31. aug 2005

eile tutvustati mind, sealjuures mitte eriti leebelt, tõsiasjaga, et kui must ja valge leht väga kiiresti vahelduvad, siis näib, nagu oleks tegemist halli lehega. seoses minu tujude vaheldumise tempoga. et enda meelest olen igati avameelne ja otsekohene, aga teistele jääb mulje, et keerutan palju.

nt kui küsitakse, et kas ma oma salatile majoneesi soovin, siis esmalt mõtlen/ütlen: "ei, majoneesi ma ju üldse ei söö", aga siis: " miks ka mitte, prooviks?" ja pärast seda juba: "ikka, jah". nüüd siis küsija mõtleb, et ma juba algusest peale tahtsin seda paganama majoneesi, aga nägin tarvidust enne nõustumist natuke vastu punnida. [siinkohal jookseb mul juhe kokku...] et nagu, miks? siis umbes tahetakse seda majoneesi mulle rohkem anda?

see väike pisasi, et ma kohati kõva häälega mõtlen, teeb teinekord elu keeruliseks... väga mõtlematu minust :D savi see otsekohesus, aga mingi hämaja ma nüüd ka ei ole! just to set things straight. piuks!

0 kommentaari: