14. märts 2006

shokolaad, õumaigaad

mina selles nüüd küll süüdi ei ole! [et ma ennast shokolaadist triiki täis ahmisin.] see tuli mulle täitsa ootamatult ju.

asi oli nii. finantsistid viisid meid ristorantesse. ühe projekti edulise lõpu puhul kõlli tegema. niiöelda. ehk ka pisut sööma, arvasin ma. aga! finantsistid on ühed vanad rebased! neil kohe kuri plaan. et kui inimesed juba ühte ruumi kokku saadud on, siis ei saa lasta ajal päris raisku minna. tuleb ikka miskine koolitus ka sisse surada. minu õnn, et seekord shokolaad teemaks valiti.

üks muhe noorsand [ju ta kokk oli. põll ees ja puha. nimeks rain] siis näitas meile ette ja taha, kuidas neid trühvleid ikkagist tegema peab. ja shokolaadifondüüd! siis me panime ka põlled ette ja tegimegi neid trühvleid. igasuguseid. said nii ilusad ja head! ja fondüü! eritiveel sinihallitusjuustuga! imehea! :)

ja ei ole see asi nii keeruline ühti. [mulle miskipärast paistis olevat. kaugelt vaadates.] mkm. võib kodus sõpradega ette võtta küll. lõdva randmega.