29. juuli 2007

it is going to be true it is going to be you

olengi abielus. päris hull. see tunne on hoopis suurem, kui oskasin arvata.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kullakene :D
palju palju palju õnne sulle ja sellele teisele ja olgu teil kõik hästi hästi ilus ja hoidke teineteist...

*
no kas sedasi ikka tohib... kuidagi väga äkki käis sul... ma nagu üldse ei oodanud, või siis ei ole piisavalt tähelepanelikult lugenud :D ... nüüd tegin readeri lahti ja oligi - lugesin mitu korda...
nüüd läksid silmad ka märjaks... heast meelest... jah... veel kord - palju palju õnne...

iir ütles ...

aitäh, martakene, suur aitäh :)

ma ise usun, et sedasi ikka tohib :) sest meie tahtsime just nii - meile oli see väga isiklik ja privaatne asi. õigupoolest ei osanudki mingit avalikku pöördumist sel teemal teha... nüüd on üllatujaid palju, aga see on ka omamoodi lõbus :)

samas - ootan väga järgmist sügist teie muljetega. ma olen päris kindel, et see kõik saab olema südantliigutav. see on nii kirjeldamatult ilus sündmus ja tunne... ja teil tuleb see emotsioonide edasi andmine hoopis paremini välja kui minul, mina ei leia sõnu...