9. juuli 2008

cabo de gata

[kassi neem]

kes oleks võinud arvata, et siit [nerjast] kõigest 150 kilomeetrit veel itta rühkides leiab eest sellise ebamaise muinasjutuvõlumaa, nagu seda on cabo de gata-níjar looduspark!

vastupidavate kõrbetaimedega kaetud dramaatilised vulkaanilised mäed sini-sinise vahemere äärel rippumas, ahhetamapanevad metsikud vaated igal sammul, kirjeldamatult kaunid liivarannad... tühjus. avarus.

arreciffe de las sirenas [sireenide riff]
ööbisime kämpingus los escullos. sealsamas on ka playa del arco ja unenäoline joe baar, nii ebareaalselt sürr - voodid, diivanid, tugitoolid ja lauad kaktusepõõsaste vahel, ülinapp valgustus ja baarilett, kus tulid sellised mojitod, et... uff!

siin leidis aset ajalooline tantsult kaktusepõõsasse kukkumine, mis oli ikka nii sürr, et keegi selles suhtes midagi ette võtma ei hakanudki, ja kui põõsassekukkuja sinna veel minutiteks jäi, hakkasid kõik lõpuks arvama, et see hoopis mingi sürr nägemus oli... sürr!

playa del arco
see siin on euroopa kõige kuivem piirkond.

õitsev agaav
playa de los genoveses
playa de mónsul

cabo de gata on üks mitte ainult andaluusia, vaid kogu hispaania, kõige unustamatumaid kohti [lp väide, mina olen kogu hispaaniat esialgu liig vähe näinud].

mulle ei mahu pähe, kuidas see kant meil tänaseni kahe silma vahele oli jäänud. olen väga tänulik adrianile, et ta meid sinna lõpuks tiris. nende paari päevaga saime küll ainult maitse suhu - nüüd on selline isu, et... uff! ma ei jõua ära oodata, millal sinna jälle tagasi saan! :D


cabo de gata randade loend

0 kommentaari: