29. jaan 2007

ja torm pöörab pead ja torm pöörab pead
ja torm pöörab pead ja see tõotab meile head

nonii, mul õnnestus jälle telefonist lahti saada. jäi tiba selgusetuks, millal, kus ja kuidas täpselt, aga ära kõndinud tema on. [üllatavalt korrapäraselt oskan ma korraldada neid asju - jään telefonituks nii iga kolme aasta tagant.] terve nädalavahe püsis hinges õhkõrn lootuskiir, et ehk ununes teine töö juurde [olgugi et seda iialgi ei juhtu], ent nüüdseks on purunenud seegi.

ühelt poolt on see ebameeldiv asjaolu ju igati abiks - olen telefoni vahetamisele mõelnud alates möödunud suvest, ainult et meelepärase mudeli väljavalimiseni ei jõudnud kuidagi. tekkinud sundsituatsioon on õigupoolest igati teretulnud. uus telefon - see kõlab hiiglama hästi :)

minul on telefonile kogunisti kaks nõuet. valituks osutuv telefon:
1. on ilus
2. võimaldab muusikat kuulata
tööandja poolt lisandub veel üks [nõme] nõue:
3. maksab kuni 3000 raha

ega ta nii ilmvõimatu ei olnudki. valisin välja sony ericsson w300i. mul siis nüüd põu põksub ootusärevusest. näis, kas ta mulle antakse ka.

eks telefoni kaotamisel ole mõistagi oma downside ka. kaks tükki, kui nüüd täpsem olla. esiteks kurvastab mind pisut, et kõigi kallite numbrid taas kord puudu on [üle ei ole ühtegi]. teiseks ei meeldi mulle põrmugi, et olen nüüd sunnitud taganema ühest juba käest ära antud lubadusest. sattusin nimelt laupäeval vääna-jõesuu randa, kus avanes ootamatult võimalus üht vaatemängulist looduse jõudemonstratsiooni nautida. rannas võitles meeletu tuulega veel üks toimuvast lummatud piiga [ivika vist? mul on väga halb nimemälu...], kes oma telefoniga mäslevat merd jäädvustada püüdis, kuid piltide kvaliteediga sugugi rahule ei jäänud ja päris fotokaga tehtud pilte enda e-postkasti saata palus. vajaliku e-posti aadressi saatis tütarlaps mulle sms-iga, mida minu silmad paraku enam ei näinud...

nüüd siis kriibib hinges, et ma pilte saata ei saa. panen mõne siia rippu, nii lohutuseks iseendale... aga kui sina tead kollase jopega ivika e-posti aadressi, siis see oleks lausa heldimapanevalt nummi, kui sa selle mulle kuskile üles tähendaksid :)


sedasi siis.

3 kommentaari:

i. ütles ...

valisid hea telefoni :)
mul on sama mudel ja olen väga rahul :)

Anonüümne ütles ...

Suht mõistmatu, et inimesed ei kopeeri oma kontakte teisele sim kaardile. Osta kasvõi kõige odavam diili stardikas ja kopeeri peale. raha see ei küsi ja raha kontaktide pärast ei pea numbrile pritsima. Vene ajal oli vähe numbreid ja needki tel.raamatus olemas. Katsu sa tänapäeval neid leida kus iga teine number on salastatud ja tihtipeale ei tea kontakti perekonnanimegi :P

iir ütles ...

mis mõistmatu, see on lihtsalt rumal! aga aitäh, et nii leebelt sõnastasid :)

ma püüan oma varukoopiatega edaspidi hoolsam olla, kuigi pagana raske on see miskipärast. kui neid vaja läheb, et ole ikka miskit muud käepärast võtta kui nutt ja hala...

lohutab mind see, et kõigil kallitel minu number endiselt alles on. mina olen nende jaoks olemas, kui mind vaja peaks olema :)