24. jaan 2007

siis tuli tahtmine mul teda veidi patsist sikutada
kuid selle asemel ma hoopis tegin talle pai

ilmselgelt nanny'st inspireerituna mõtlesime me meheraasuga, et kui kunagi peaks tõepoolest tulema see aeg, siis võiksin ka mina alati 29aastaseks jääda. üksjagu armas mõte mu meelest. kui silmnähtavalt [vähemalt] 40aastane naine oma 29ndat sünnipäeva tähistab. ja nii igal aastal juba viimased... krt teab, kui mitu aastat. see võib ju täitsa lõbus olla!

pealtnägijas jälle näitasivad nemad nukukollektsiooni. seal nukutädi arvas, et selle järgi, millisesse ajajärku kuuluvate nukkude juures keegi daam kilkama kukub, saab üsna täpselt kindlaks teha vaatluse all oleva daami tegeliku vanuse. nüüd rõõmustas mu meheraas, et kui siis tõesti peaks juhtuma, et tal kõigi nende 29ndate sünnipäevade rägastikus naisukese õige vanus lõpuks ununema peaks [ja siis seda ju küsida ka enam ei julge], on piisavalt lihtne see tuvastada. tuleb vaid naisuke nukumuuseumisse patseerima talutada - küll seal siis kilkamise põhjal õige number välja selgitatud saab. [seda muuseumi õigupoolest ei ole veel. aga küllap ta tuleb :) no tglt on teisi selliseid ju ka.]

3 kommentaari:

vampodrama ütles ...

see vanuse asi on loogiline ju. meil näiteks tööl siuke reegel üldse, et kellegi vanus üle 25 ei lähe ;)

iir ütles ...

see teie variant kõlab ka igati ausalt.

ise mängisin pigem sellise igal aastal demonstratiivselt 29nda sp tähistamise mõttega. et on tort 29 küünlaga ja... pikapeale mõnel ikka kuulid kokku jooksutab :D

Anonüümne ütles ...

Ma olen juba palju aastaid järjest saanud 25.