19. jaan 2007

tantsib kakleb naerab kuni peale tuleb uni
unustatud lapsepõlvest und näeb hommikuni

selle aasta esimesel päeval ootasime schönefeldi lennujaamas easy jet'i, mis meid jälle tagasi koju viiks, ja kolasime aja surnuks löömise eesmärgiga mööda nännipoode. üks hetk olin silmitsi ruubiku kuubikutega ja tagasi lapsepõlves, mil me kõik õhinal kuubikut üha uuesti ja uuesti kokku panime.

tol päeval ei saanud ma kuidagi teisiti, ostsin selle kuubiku. vennale. näis nagu rohkem poiste mänguasi olevat. pärast leidsin aga, et päris oma ruubiku kuubikut on mul ikka ka hädasti tarvis.

pic by toni blay ->

ja kujutate te ette, mulle kingitigi üks! mul on nüüd päris oma ruubiku kuubik! jei! nüüd pean ainult [uuesti] õppima kuubikut kokku panema. suure entusiasmiga keerutasin ta kohe hästi kirjuks ega oskagi nüüd enam miskit rohkemat peale hakata... täitsa teadus!

<- pildi [nagu ka järgmiste] autor teadmata
aga asjast ka. ma pean nüüd rääkima mänguasjadest, mida mul ilmtingimata vaja on [mitte just kohe kõiki, aga põhimõtteliselt], kaval strateeg nagu ma olen [küll see sünnipäev ka ükskord tuleb]. ilusad asjad mulle ju meeldivad, mis seal pattu salata...

kaleidoskoop on minu wish list'is figureerinud juba väga pikka aega. ma lihtsalt ei ole veel leidnud sellist, mis minu nõuetele vastaks. mingit nõrka plastmassist ja papist nikerdatud pisikest jullat ma ju ei taha. tahan korralikku. vinget. suurt. ilusat. rasket. nii nõudlik olengi.

mängutoos? ma seda head ja tabavat eestikeelset sõna ei oska kohe... [inglise keeles music box] aga tead ju küll neid ilusaid karpe? sageli on nad roosad, aga see pole päris see, kui ta just vanaroosa ei ole. mõnda sellisesse saab asju sisse panna, teised on juba ennast täis... paljudes karpides elavad graatsilised baleriinid, teistes terve orkester ja tantsu keerutavad pidulised veel pealekauba. oluline on, et avades mängib see karp sulle mõnda teada-tuntud tilulilu muusikapala. ühte sellist karpi mulle vaja ongi!

lumesajukuul [waterglobe] - neidki on palju ja erinevaid. lumised majad ja karussellid ja inglid ja haldjad ja ükssarved ja delfiinid ja lilled ja tuvid ja... ma arvan, et ma vist hakkaks neid koguma, kui neid kuskilt võtta oleks, sest nad on nii ägedad!

sipelgafarm
sõnnikuusse ma ilmselt armastama ei hakkaks, aga geeli sees toimetavad sipelgad on küll nummid. ei oskagi ühtegi selgitust tuua, et miks siis. ehk lihtsalt sellepärast, et nad on nii ägedad! näevad oma geeli sees ilusad välja ja on justkui asjalikud ka.

ps: ei maksa nüüd muretseda - ega ma suurt ei panustagi sellele, et kõik need asjad mulle sünnipäevaks kätte tuuakse. eks eestis ole sellega küllaltki keeruline ka - mänguasjapoed on meil lihtsalt haledad! kahjuks ei ole mul seni pähe tulnud mõne teise riigi mänguasjapoode külastada. aga ma võtan selle kindlasti plaani :)

pps: kui juhtub, et kohtate miskit sellest listist ja on kohe kiusatus see asi mulle kinkida, siis võib võtta teadmiseks, et juuresolevad pildid on mõeldud illustreeriva materjalina. ja et kuskil ei oleks lumememmi ega jõuluvanasid ega korstnapühkijaid ega kloune! ma jälestan kloune! inglid ja baleriinid ja haldjad ja kassid ja liblikad teised ilusad, palun, mulle :)

0 kommentaari: