29. jaan 2008

and i think to myself what a wonderful world

seni ei ole ma veel eksinud kohta, kus mulle meeldinud ei oleks, tõesõna! mitte, et ma ükskõik kus kohe kiljudes pesa punuma tormaks, aga külalisena on küll igal pool huvitav ja omamoodi ilus olnud.

pisut veider on see sellepärast, et üleüldiselt kipun ma pigem üle keskmise pirtsakas olema. ehk annaks siinkohal süüdistada minu ülihead intuitsiooni enesele sobivate reisisihtide valikul?

ülemäära palju reisinud ma ju ei ole, ent olen hakanud usukuma, et maailm [ja kõik, mis selle sees on] ongi ilus ja huvitav. üleni.

vahekokkuvõtted said säärased:

euroopa riikidest on külastatud 22 [43%].
kõigi maailma riikide skoor on 26 [11%].
create your own visited country map

mõne kuu pärast võiks siia [kõigi eelduste kohaselt] lisada veel hollandi, belgia, [luksemburgi,] prantsusmaa, andorra ja portugali.

aga maailm on veel tuubil täis imelisi kohti, mida ma ilmtingimata külastada tahan!

louis armstrong - what a wonderful world

0 kommentaari: