25. jaan 2008

it's a very very mad world mad world

üks mitteniitore lugu ka vastukaaluks eelmisele [läheb veel mõni kadedaks muidu].

eelmise nädala lõpupoole oli see vist, kui kõik väljaanded raha kantivatest viirustest tuututasid, jah? ma olen küll püüdnud lauslollusi vältida, aga otsustasin kindluse mõttes oma kontol liiklevatest summadest silmad üle lasta.

ja mida mu vana süda tunnistama peab! istubki broneeringutes üks 5292 eeku, millest mina kübetki ei tea! makse [250 inglise naela, ilus ümmargune nummer] oli sooritatud eelneval varahommikul londonis embassy lounge ltd nimelises asutuses minu deebetkaardiga! sain pikemata kreepsu, nagu üks korralik inimene ikka, ja helistasin panka, et aru pärida, mis neil seal õite sünnib.

et detsembris sai londonis käidud küll, tekkis kohe kahtlus, et mõnes sealses ettevõttes kaarti kopeeritud on. sest ajutiste paranoiapursete vahelist aega sisustan ma üsna julgelt kaardimakseid sooritades - söögikohtades annan oma kaardi lahkesti teenindajale kaasa ja muud säärast.

kaart suletud, proovisin siis pangapreilnale selgitada, et mina seda makset ikka päris kindlasti ei teinud. ei tahtnud teine esiti uskuda, aga pärast pikemat küsitlemist jättis vähemalt mulje, et on õnge läinud. minu õnn, et mul on kombeks pea kõikjal ja kõige eest kaardiga tasuda - kõigi teiste kaardimaksete kõrval peaks olema küll üsna kergesti tuvatatav, et ma ka parima tahtmise juures londonisse kõnealust makset sooritama ei oleks jõudnud.

järgmisel päeval lohisesin panka ja vaidlustasin kaarditehingu. raha on tänaseks arvelt maha võetud. nüüd ma siis ootan ja loodan siin tasakesi, naiivne nagu ma olen, et ehk nad ikka annavad mu raha mulle tagasi ja kannavad ise kahju.

süüdistada kah ei ole keskit peale iseenda! pffft!


update [28.01.2008]:
läks nii, nagu lootsin :) jei!


gary jules - mad world

0 kommentaari: