27. jaan 2008

there's something deep inside of me
there's someone i forgot to be

phaselis, türgi [oktoober 2006]

neli tööpäeva on veel jäänud. see pole küll vangla, pole kunagi olnud, aga ometi näib ees ootavat vabadus. vabadus teha seda, mida ma tõesti teha tahan. et see aeg tõenäoliselt siiski piiratuks kujuneb ja et teist sellist võimalust niipea tulla ei pruugi, olen võtnud nõuks seda kevadet maksimaalselt nautida.

mida ma siis õigupoolest teha tahan?

reisimine. kavatseme lähikuudel pisut põhjalikumalt tutvuda oma uue kodumaa, aga ka naaberriikide - portugali ja marokoga. siia võib vast liita ka tripi läbi euroopa, mille tulemusena me üldse hispaaniasse jõudma peaksime. kavatseme minna tasa ja targu ning ka teel olles ringi vaadata.

hispaania keel. eile sattusime põlu alla [täiesti teenitult, sealjuures] ühel sünnipäeval, kus suurem osa kokku kogunenud seltskonnast oli kas lühemat või pikemat aega hispaania keelt õppinud. lisaks veel üks eestlastele hispaania keelt õpetav noormees nimega adrian. meie [mina ja s] ainsatena saime kelkida asjaoluga, et mõne nädali pärast hispaaniasse elama asume. kõik teised said kelkida oma hispaania keele oskusega. udupeente ja põhjalike iseõppija materjalidega on jõuluvana meid juba varustanud - ainult võta kätte ja tee ots lahti.

fotograafia. ma tahan aru saada, kuidas see käib - kuidas tehakse häid pilte. seni olen üksnes pimesi plõksinud. eks mõni nipp ole asja käigus külge kulunud, ent seda on ilmselgelt vähe. teen endale selgeks fotograafia alused. ilma naljata!

lugemine. lõpuks ometi peaks mul olema piisavalt vaba aega, et mõnuga lugeda. pärast seda võiks veel lugeda. ja siis veel natuke.

salsa. salsa on nii minu tants! ma tahan seda osata. perfektselt polegi vaja, vaja on natukenegi salsarütmis hingata. vaja on eksida ja kadunuks jääda mõnesse neist salsaurgastest, milliseid hispaanias, aga ka portugalis, ohtralt leiduda võiks.

täiendan, kui miskit veel pähe kargab.

---

kui sa vaid teaks [ehk tead?], kui õnnelikuks teeb mõte vabadusest... :)

0 kommentaari: