30. jaan 2008

when i think that i'm over you i'm overpowered

jazz'n motion vol 8:
op:l bastards & roisin murphy
@ rock cafe [29.01.2008]

legendaarse [?] soome elektro-punk trio op:l bastards'i etteaste aegu juurdlesin ma pisut paaniliselt: appi, miks ma siin olen? neis kohati küll oli midagi, ent sealsamas jälle kiskus kõik liiga kommiks kätte ära...

ent diskodiiva roisin oli šikk! stiilne, intrigeeriv, sensuaalne, julge ja samal ajal võluvalt häbelik - ma ei suuda iial mõista, kuidas selline kooslus elab või kuidas see üldse võimalik on... aga minu silmis on just selline üks ütlemata sümpaatne isikuomaduste komplekt - minu lugupidamine! kui ma ise suureks saan, kui ma seda ükskord aduda suudan ja järele ahvida oskan, siis ma hakkan ka roisin murphy'ks.

ta oli ikka uskumatult nunnu! ja tal ei olnud tissivesti! ja tissid olid ka nunnud. nunnud napid tissid :)

huvitavad kostüümid, aksessuaarid ja peakatted, aga ka sulnid taustalauljad ja õdusad tantsusammud lisasid tervikule veelgi soojust ja südant, mistõttu mina lõpuks küll päris rahul olin.

heikki leisi ja lynne, sipsicu klõpsud.

korraldajate kapsaaeda: rc oli ebameeldivalt täis müüdud. ebameeldivalt.


roisin murphy - overpowered

0 kommentaari: