25. aug 2009

cambridge

pikapepale hakkas juba tunduma, et ei ole meile mitte ette nähtud cambridge'i uudistama jõuda. see linnake oli üks esimesi minu pikas nimekirjas aegade algusest peale, ent ühel põhjusel või teisel tuli see tripp ikka iga kord edasi lükata.

nüüd on see vaimustav linnake meil viimaks ometigi nähtud. sel imeilusal pühapäeval oli ka cambridge imeilus.

river cam ja esimesed hommikused puntijad
the main gate of saint john's college
st john's college chapel
bridge of sighs [ohete sild]
the round church
cambridge [wiki]

2 kommentaari:

Reede ütles ...

Hullult ilus maa Su ümber. Kohe kõik on nii ilus :)
Olen korra Inglismaal ja Šotimaal käinud ja mäletan seda just sellisena, nagu Su piltidel. Rohelised mäed ja lossid mere ääres. Ja kõrged hämarad kirikud.
Fotod ka muidugi väga head :)

iir ütles ...

jah, olen sinuga n6us - v2ga ilus on siin. igal pool on ilus, ma usun. igal pool isemoodi, seda kyll. inglismaa on ehk pisut enam hoolitsetud kui m6ned teised kohad.

teisalt - palju neid inimesi ikka on, kes just k6ike inetut j22dvustama t6ttavad? mina kindlasti mitte, suisa vastupidi - olen l6putul silmailu otsingul :D

ja mul on ainult hea meel, kui vaid v2ikest osagi sellest kellegagi jagada olen saanud - ait2h kommentaari eest! :)