10. okt 2005

they say that they don't give a damn
but what the hell do i know...

õujeez, protest on popp. mulle meeldib ka mässata! kuidagi ergastav on kõige vastu sõdida, kakelda ja tuld pursata, eriti just hommikuti. kui mingi põhjuse ka orgunnib, mis siis viga.

aga. valimata jätmine mu meelest siiski teab mis kaval temp ei ole. see "kui sa ei vali, siis sulle valitakse" kõlab ju veenvalt küll...? noh, minu jaoks piisavalt :)

et siis. minu kodanikukohus on selleks korraks täidetud. e-hääletamine on igati lihtne ja mugav, soovitan :) pühapäeval ilusa ilmaga ennast natukeseks välja vedada on muidugi kõigetoredam. aga seda võib niisamagi teha.

ahjaa, minu tagasihoidlik panus eksperimenti ka. töötab küll, masendav erakond on google'is juba peaaegu esimene :)


update 2005/10/21:



why don't presidents fight the war?
why do they always send the poor?

mässumuusikat system of a down'ilt.