31. mai 2006

ajea. ümberringi on hakatud muru niitma! selle tulemusena on nüüd kõik kohad uimastavat niidetud muru lõhna täis :)

ma olen seda isegi teha saanud mõned korrad. siis, kui ma veel maal elasin. oli tore, vähemalt nii tagantjärele näib. aint kohutavalt palav oli alati ilmtingimata ja muruniidukist lendavad rohulibled jäid kõikjale higist kleepuva keha külge ja hakkasid torkima. siis tuli ennast vahepeal aiakastmise voolikust üle kasta ja oligi jälle korras. aiakastmise voolik oli meil suvede hitt. kõik armastasid seda palavalt. kõik peale koera. tema eelistas jões ujumist.

jessas, äärepealt oleks unustanud siia lisada! [kõigile, kellega ma täna kohtunud olen, juba tuututasin.] ma sain no-big-silence'i hoodie kätte! ja see on imeilus! isegi praktiline, tundub. hea roomamise kostüüm.

0 kommentaari: