31. mai 2006

f*ck me if i'm wrong, but you do want to kiss me

üks mustanahaline noormees lõi mulle täna külge. ootamatult. töökaaslaste juuresolekul. mul pidi sõõrik kurku kinni jääma! kohkusin täitsa ära ja olin lausa totralt järsk temaga, isegi ebaviisakas vist. "milleks sulle mu nimi?" appiii! :D

selle peale ehmatas temagi vaat et näost valgeks ennast. pobises midagi sellest, kui kjuut ma olevat ja et tal ikka on vaja teada seda mu nime, aga eks ta siis astub edasi, kui ei sobi :D

pärast pisut põdesin endamisi, et küll ma ikka käitusin inetult poisiga, oleks ju saanud vähe leebemalt ka. teisalt... ülearu sõbralik ei maksa ka olla, eksole. krt teab, mis täbarasse olukorda võib sedasi sattuda. pealegi, tema teab mis kjuut ei olnud. küllap ma oleks taibanud kenasti käituda, kui oleks olnud. arvan ma.

üks teine kord meeldis mulle endale üks tumedamat verd poiss. see jälle heitis silma mu tollasele mehele, kes temast suuremat huvitatud ei olnud. nii et rõõmsat armukolmnurka sealt ei tulnud...


aaa, ja siis veel: jei, ma olen kjuut! [teeme seekord nii, et pole üldse oluline, kes ütleb, eks?] ahei, tglt ma tahtsin ju ütelda, et maailma kõiksenunnum on see, kuidas mu õeraasunääps "ta on nii nunnu!" ütleb. ise oled! :D

0 kommentaari: