7. mai 2006

in my memory i wrote you down in ink

käisin jälle metsas kondamas ja jooksin kohe algatuseks kokku ühe kitsega. redutas teine vaikselt hinge kinni pidades padrikus, ma olin juba pea terve ringi ümber tema ära käinud, ilma et mul ta kohalolekust aimu oleks olnud. lõpuks loomakese kannatus katkes [sattusin vist liig lähedale], pistis hirmsa raginaga metsasügavusse putku. pilti ma temast, mõistagi, ei saanud, aga meeliülendav kohtumine oli sellegipoolest :)

meite metsad on praegu lihtsalt imelised. täis lilli ja liblikaid, õrna tärkavat rohelust, kihavaid sipelgapesasid ja üle pea liuglevaid metshanesid...


filmid viisin ka ilmutusse. kõik seitse. kui ma nad letile ladunud olin, pööritas photopoint'i poiss silmi ja muigas: "aaa. okei..." ning uuris siis, mis aja jooksul ma nad täis olin klõpsinud. mul ikka on ülearu raske sõrm vist tõesti :D

edit 2006/05/08:
pildid käes, lisan mõned siia ja eelnenud postidesse.

2 kommentaari:

andreas vinkel ütles ...

mingi mega kodukas sul.;)
kle kuidas sa seda ülemist
osa seal said muuta? seal kus
on "iire koht"? ;)
www.anduvinkel.blogspot.com
mul mingi pask....

iir ütles ...

eee... aitäh :)

lehe kujundust saab muuta [nii, kuis jaksad, kirjuta või otsast peale ise] bloggeri lehel template.

seal ülemises osas ma lihtsalt asendasin pildi.