1. mai 2006

hey, are you dreaming? hey, are you dead?
we call it messing with your head

heldus, nii ammu ei ole siia kriipsu tõmmanud... eks see ole osalt sellest, et pilti teen ma neil päevil erandkorras filmile. nagu ei oska panna siia juttu ilma pildita, kui selle jutu kohta käib ikka pilt ka. na kuivaks jääb, ei ole ma suurem asi sõnasepp... aga paar pisiasja tähendan ikka üles nüüd [hiljemalt siis täiendab piltidega].

et... kolmapäevane tartu-tripp oli taas kord üliväga armas. nagu nad ikka käivad meil :)

[ma siin ükspäev mõtlesin jälle tartusse kolimise peale. surmtõsiselt. ei ole ma seal kunagi pikemalt peatunud, aga hästi sümpaatne linnake on teine, igatsen sinna kõik aeg... aga. ei koli. ei ole seal midagi/kedagi ootamas ega ole seal merd. see viimane on ka ainus suurem puudujääk, mis ma tartul leidsin olevat. tegemist ju ikka leiaks, aga merd ma sinna juba ei ehita...]

alustuseks väike kontsert vabas õhus [botaanikaaias], kus sai kaeda sõpra laulmas. kuulnud olen ma teda ennemalt ka [need unelaulud läbi telefoni... need ei unune :)], nüüd siis nägin oma silmaga. põhiaur läks küll mullas müttamisele [seal olid krookused! igast värvi!], aga tiba ikka piilusin...

seejärel slide-fifty uue kauamängiva reach out presentatsioon @ sadamateater. oli meeleolukas :)

robi [slide-fifty]
siis ükspäev roomasime veel metsas ka. sinna olid sinililled kasvama pandud. ma armastan sinililli! ja pungad olid puul ja linnud laulsid ja kõik ja puha... kevad! :)


eile pärnus oli ka igavesti nummi. mushy ja slide-fifty @ kuursaal. üks mushy kitarre küll kooles õnnetult, aga ei teinud nemad sest numbrit...

ja siis lendas keski oma puise peakoluga sestap hullusti mu õlga sisse, et see on siiani valuline. mõningase kujutlusvõime korral suisa sinine...

öösel konfiskeeris üks ülbe sullimassin mu deebetkaardi, mille kehtivusaeg oli ootamatult ümber saanud. käes on 1. mai, jeehhuuu! kurask. kõht ju tühi. öösel kell kaks mingi. viimased 27 raha ivesteerisime hamburgerisse, mille kahe peale pintslisse pistsime. midagi ikka. see kargas mul alles pärast pähe, et krediitkaardiga antakse ju ka raha...

no ja siis täna. ootan mina hommikust saati, millal härrased politseionud mulle oma tähelepanu osutama hakkavad. märjamaal nad siis võtsid vaevaks. olla krõbisenud. kummid mul. autol. noh, jah. muidugist krõbisevad, talvekummid ju! naelad sees. või midagi. esimene must plekk liikusrikkumiste registris on mul nüüd siis auga välja teenitud. hoiatus, aga ikkagist! kirjalik. seni olen ainult suulisi saanud. omajagu :D fakin liiklushuligaan :D

sedasi siis.

edit 2006/05/08:
pildid tulid juurde :)

2 kommentaari:

vampodrama ütles ...

et kui nüüd Pärnu tänavad veel sitemas olukorras on, kui enne, siis ma vähemalt tean, keda süüdistada! ;)

iir ütles ...

noh, jah...
*punastab*