28. okt 2008

kujutatagu pilti, meil siin sajab parasjagu lund! ise nii enesestmõistetava näoga sajab, nagu oleks see kõige igapäevasem asi üleüldse!

see teeb ju enne kui eestis, eks? ega teil seal ei ole ju ometi lund sadanud veel?

5 kommentaari:

Alar ütles ...

isegi mitte Soomes pole veel miskit sadanud Helsinki kandis :)

Maili ütles ...

eile sadas eestis korraks rahet aint. muidu on täitsa sügisene ilm veel :)

tikker ütles ...

londonis ei saja KUNAGI lund!

tähendab, sajab mingi kaks päeva aastas ja tingimata siis, kui mina parasjagu eestis olen. päh! :P

iir ütles ...

hah! saite siis nüüd! või saime meie, ma ei olegi veel otsustanud :D

i. ütles ...

ja mina veel mõtlesin, et ma olen nii põhjamaale ära tulnud, et näen enne lund kui teised :D aga tegelikult kui nüüd mõtlema hakata, siis Kuusamo kandis nägin ma päris lund juba septembri lõpus! sai väike lumesõdagi maha peetud.