3. okt 2008

we're not sleeping at the wheel
the wheel is turning the machine

eks ikka küsitakse jälle, nagu ka eestist lahkumise eel, et kas kahju ei ole minna? ja nagu toona, vastan nüüdki - pisut ikka on. hispaania on mulle väga armsaks saanud. ent ootusärevus eelseisva suhtes on ikka sootuks suurem kui minemise kahjutunne. sestap tuleb siiski minna.

aga ma ei oska mõelda, et nüüd on kõik - andaluusia etapp minu elus on läbi. nagu ma ei oska mõelda, et ma enam kunagi eestisse ei tule - ikka tulen. küllap tulen siiagi tagasi. kunagi. aega on :)

täna pakime palavikuliselt. homme anname siinse korteri omanikule üle ja juba ülehomme hommikul hakkame londoni poole kimama. teel põikame veel kiirelt madridi ja viskame hispaania uhkele pealinnale ühe põgusa pilgu.

teisipäevaks on meil praamipiletid calais'st doverisse - sealt on veel vaid 120 km vasakpoolset liiklust ja londonis me olemegi. loodetavasti. peetagu pöidlaid :)


ladytron - soft power

2 kommentaari:

Alar ütles ...

pöidlad pihus!!!

herz ütles ...

ooo, vahva! ma loodan enne oma reisi algust siit veidi londoni muljeid leida, juhtub nii, et ma satun londonisse 2.11.08 :) et veeta üks päev ja näha nii palju kui võimalik ja vajalik ühele turistile :)

et te trip ja kolimine viperusteta sujuks ;)