23. sept 2005

i said "i'm sorry", but i know i'm not

pudiridarock 2005. sellest kujunes minu üllatuseks üks ülimalt inspireeriv õhtupoolik.

estemo - paingreedpaingreedi poisid olid nii nummid oma mustade juuste, värvitud silmade ja roosade tukkadega! ok, see viimane oli ainult ühel neist. muidu see emo asi on mulle endiselt suht arusaamatu. eriti see "miks?" osa. aga tühja kah, poisid näevad head välja, las nad siis olla murtud südametega või misiganes sinna juurde.

vahepeal oli igavene joru mingit jura. ja siis forty winks. itaaliast. meeldis. homme on meil nendega second date :)

slide-fiftylõpetuseks genialistidooo, genialistid... me polnud ammu kohtunud. ja ma ei teadnudki, kui väga ma neid igatsesin! bliss. väike ska touch ruulib. puhas ska on mulle pisut liiga... ska. aga genialistide jagu on üsna paras. musikallipai genialistidele!

0 kommentaari: