8. sept 2005

try to stand tall shorty

see kõlab nüüd nõmedalt. isegi minu enda jaoks. aga pikemad inimesed pisut häirivad mind. nad ju näevad kohemaid ära, kui mul juuksevärv jälle välja kasvama hakkab! ja üldse. kesselubab neil teistele ülevalt alla vaadata!

siis on veel tobe see, et ma ei saa alati aru ka, kes pikem on ja kes mitte. neid kordi on ikka olnud. kus ma mõne inimesega koos peegli ette/fotole sattudes ennast suisa ära ehmatanud olen. et nii palju pikem! ja mina arvasin kõik aeg, et mina olen pikem! sedasi kohe ei teagi, kellega ettevaatlik olla!

ega ma ei taha ise kõigist pikem olla ju. minu pikkus on täitsa ok. aga ma olen pikemaid inimesi sõiduteele kõndima surunud küll. et siis ise kõnnitee serval käia. ja trepil suudelda meeldib mulle ka. ikka nii, et mina aste kõrgemal :)

iire ego ei mahu tuppa ära.

peaks juukseid värvima.

0 kommentaari: