16. sept 2005

you're speeding up to slow down

khm... ma oleks äärepealt ühe ülimalt meeldiva liikluspoliteiniku alla ajanud! teda ei olnud pimedas üldse näha! õnneks sain ikka pidama, napilt küll.

kiiruse ületamisega jäin vahele. ei midagi toredat, eksole. 70 alas 98. lendasin natuke kehvasti sisse jah... vanemkonstaabel x palus mind viisakalt enda autosse, ohkas sügavalt ja ütles: "see teeb ju 3000 kroonise karistuse..." siis ulatas mulle dokumendid ja andis korralduse edasi sõita. isegi mingit lubadust (enam nii ei tee?) ei pinninud välja. sedasi siis. just an adrenalin boost.

mingi 5-10 aastat tagasi olid kõik minu kontaktid eesti politseiga äärmiselt ebameeldivad. eranditult. kusjuures toona olin ma ju täitsa rikkumata pai laps! mitte et ma nüüd mingi õudne kaak oleks :D

aga. viimasel ajal olen ma 3 korda kiiruse ületamisega vahele jäänud. trahvi saanud veel ei ole. ja suhtlemine meie vormikandjatega ei lõppegi enam alati närvivapustusega.

huvitav, kumb meist vahepeal muutunud on, kas mina või eesti politsei?

0 kommentaari: