9. sept 2005

where's that big red panic button?!?

käisin mina oma roosalillelise seelikuga kuskil pommiaugus alpisaapaid hankimas. [vali naer] pärast pooletunnist ekslemist lõputute laohoonete vahel, pikki jaburaid telefonikõnesid vaheldumisi ema ja õega, kiviklibuhunnikute otsas turnimist (seelikuga!) ja korstna ümber kõmpimist selgus, et ma olin hoopis täitsa vale korstna juures! [hüsteeriline naer]

nullist alustamine oli päeva parim plaan. õige korsten käes ja asjad hakkasid liikuma. jõudsin napilt enne sulgemist. ilmselt suuresti tänu sellele pääsesin ebameeldivatest kokkupõrgetest vaenulike punkaritega (maitea, on selliseid? või on punkarid kõik sõbralikud ega pahanda lihtsalt sellepärast, et ühel tsikil roosalilleline seelik seljas on?) ja pererahvas oli ka väga sõbralik. seletati pikalt-laialt, mis kõik saab teha nende saabastega, kui peaks vaja olema.

aga saapad on ausad. ei arvanud, et ma nii arvata võiks, aga ega see nüüd päris võimatu ka ole, et ma ühel päeval tõsiselt kaalun seda asja. need seekordsed on õele.

4 kommentaari:

Maili ütles ...

awwwww, minu kullakesed :D paistavad kuidagi suured... aga eks homme näis :P tänks et viitsisid vaeva näha!! :D

iir ütles ...

:)

jaa, mul varvas ikka liikus sees. sooja sokiga vast head :P

a kui ongi liiga suured, siis lubati lahkelt vahetada ja värki.

ilusad on nad küll :)

Anonüümne ütles ...

See alpisaabaste seltskond on peaaegu ebareaalselt toredad, nendega kohtudes tekkib tunne, et EW's on olemas ikkagi selline asi nagu klienditeenindus. Saabastele panevad suht v2ikese lisatasu eest igasuguseid lisaasju ka kylge (nt 3x 6mblused, klapipehmendi ja krt teab mis veel), teevad t2pselt su s22reymberm66du j2rgi ja toovad veel p2rast Tallinna piires kohale ka. Mulle toodi kesklinna kohale, 8eldi, et proovige jalga ka ikka, et kui ei sobi, siis teevad ymber8) No t2ielik ulme:) Loodame, et see nii ka j22b:):):)

iir ütles ...

jah, stuart, nõus sinuga :)