27. sept 2005

please just die! oh, please just die... please just die!!!

aappiiii! mul vist elab voodis kirp!

eile ma avastasin, et keegi on mind jala pealt nati nakitsenud. ei mingit paanikat. mõtlesin, et üleeile sai ju rabas käidud, vbl mõni sääsk sai jaole... aga täna hommikul oli kaks täitsa uut punni juures! pöörasin kohemaid voodi pahupidi, aga ei kedagi. mis nüüd saab?

ma ju pesen ennast küll ja elamine ka nii must ei ole... aga kui ta mul poolduma hakkab? mis siis saab??? ma pean nüüd vist kirbutõrjet tegema, jah? see on kindlapeale hirmus vastik protseduur... ööäää...

ma ei taha rohkem koduloomi, tänan väga! eriti selliseid salakavalaid! putukatega on mul niigi raske! üks heatahtlik ämblik on küll olemas, aga temaga on meil diil. et kui ta käib hästi vaikselt mööda nurki ja väga suhtlema ei tiku, siis ma teda tänavale ei tõsta.

täna vist ei julge magama minnagi... ma võin kihla vedada, et see nurjatu juba ootab mind seal kuskil! irvitab kurjakuulutavalt ja teritab käsikäiaga hambaid! ei mingit halastust! aappiiii!!!

0 kommentaari: