3. nov 2005

are we gonna rock this place?

bändstarter @ rock cafe

ma olen jällegist hämmingus. heas mõttes. ülimalt tagasihoidlikud plaanid olid ju, aga välja kukkus hoopis väga hästi :)

fluidum [3/5]fluidum oli lihtsalt armas. meloodiline screamo. eriti nunnu oli see, kuidas tommi mikri üle õla rippu viskas nende kohtade peal, kus tal oli vaja klahve klõbistada. ja need tema hüpped. ma kardan alati, et ta ennast kuidagi õnnetult katki kukub sedasi. aaaa, ja siis veel see... ulmeline häälekasutus. homme on tal ilmselt häälega ikka väga kehvasti...

guilty in fake [gnf]guilty in fake oli ka suisa liigutav. nii palju pauerit korraga! armu või ära... lauljapoiss inz oli veel juuksed kenasti turri ajanud ning sobivad ketid pükste külge ja kaela otsinud. ilus oli vaadata :)

inz [gnf]
rebecca & the ska factor... noh, nad on ju nunnud. aga et suurem osa kavast on kaetud kaveritega ja oma lugusid on mingi 2 tk, jääb see ettevõtmine minu jaoks pisut magedaks. jah, kohati võtab puusa nõksuma. jah, rebecca on jubenunnu. jah, mõni neist kaveritest on täitsa viisakalt ahvitud. ikkagist. magedavõitu.

kibelesin rebecca aegu juba koju linade vahele, aga ei saanud ju ära tulla, loosimine oli alles tulemas. ja ma teadsin, et võidan! võitsingi :) my chemical romance - three cheers for sweet revenge. eriti armas nagu. pärast tuli ott oma jutuga, et tema kohe aimas, et ma seekord võidan. ma ju iseee! aga ma ei saanud seda talle enam öelda, see ei oleks kuigi usutav olnud...

0 kommentaari: