5. nov 2005

ma tahtsin kilgata, kuidas ma täna mere pst scotland yardis väga hea teeninduse osaliseks sain. see koht on üks mu lemmikuid juba pikka aega olnud, sest seal lihtsalt on nii mõnus hubane interjöör ja kalad ja maitsvad toidud ja mugav ka.

seekord oli siis asi nii, et neil läks natuke liiga kaua aega mulle mingi söögi toomisega. ma kahtlustan natuke, et tellimuse võtnud preilna lihtsalt unustas selle ära. ma ei kurtnud veel ega midagi [kuigi nälg oli silmanägemist ära võtmas], kui tuli seesama preilna, vabandas kenasti, et nii kaua läheb ja pakkus meile ühe lisajoogiringi klubi poolt. me muidugi olime kohe nõus :)

armas ju. sedasi muret tunda ja kliendi rahulolu eest hoolitseda. muidu on seal teenindusega, nagu meil ikka: ettekandjad vahetuvad sageli ja on nagu on. lisaks võimaldab klubi stiil veel mõningast ülbust ja upsakust. sellega ma nüüd ei taha öelda, et nad seda võimalust seal ülearu palju kasutaks. ei. ma arvan, et sealne teenindus on üsna ok. parem, kui paljudes kohtades, kus ma ainult ühe korra käinud olen. ma olen päris pirtsakas ju. kui ikka midagi ei meeldi, ega ma siis rohkem ei lähe ka.