2. nov 2005

i don't want your darkness
i don't want your light

ma nüüd tahaks ikka natuke [või natuke rohkem] kiunuda selle kellakeeramise pihta. mitu päeva pidasin vastu, aga ei enam! ehk et siit edasi tuleb ainult üks nutt ja hala. kui su nutukarikas tänaseks täis on, siis: nägemist!

kõigepealt. see õhtune pimedus. tervele tallinnale oleks õhtuti justnagu kott pähe tõmmatud... autoga sõidetavad tänavad on veel kuidagi... aga parkides võib küll ilma erilise vigurdamiseta vastutuleva inimesega lihtsalt kokku põrgata! hea veel, kui sul on tuttav park. siis tead, kus puid kohata võib...

nad ju teadsid seda kellakeeramise asja juba ammugist! miks nad siis ei konfinud neid tänavavalgustuslampe õigeaegselt ümber nii, et need nüüd tunnikese varem põlema hakkaks? ahh? ahh? ahvid, ma ütlen!

töö juures ei jõua enam kuidagi lõunat ära oodata. mul on selline korrapärane kõht ju. harjunud kuskil 12 ümber saama. nüüd ma kipun juba nii 11 ajal näljast minestama. ok, eks ma proovin süüa siis, kui kõht tühi on. lihtsalt keeruline on planeerida asju sedasi... harjumuse jõud on tugev, junõu.

rääkimata sellest, et tööl käivad inimesed enam valget aega ei näegi. vähemasti need, kes ennast õigel ajal tööle vedada suudavad. hea veel, et ma parasjagu nii laisk olen, nagu olen... niiviisi paistab mulle ju hommikuti natuke päikest :)

ja siis see hommikune tõusmine. pidi ju lihtsamaks minema, eks? läks ka või? mkm!!! minul isiklikult on nüüd igal hommikul selline tunne, et täna on ju pühapäev ja võib mõnuga kella kaheni põõnata. kui siis selgub, et ega ikka ei või küll, tundub see nagu eriti ebaõiglane, et peab ennast ikkagist voodist välja kangutama... urisema ajab.

sõnaga. käsitlematu!

lastele ja vanuritele pidi see suve- ja talveaja vahet pendeldamine raskelt mõjuma. ei oskagi nüüd kohe arvata, kumma alla ennast pista... aaaa, ja ükspäev ma kuulsin, et noori mehi [või oli see lihtsalt mehi] pidi see asi suisa tapma. nagu eriti kahju ju... neid läheb meil veel vaja!

nüüd ma siis tahaks teada, kas see kõik endaga midagi positiivset ka kaasa toob? kellelegi kuskil? mhh?

0 kommentaari: