8. nov 2005

kindlasti võib leida kadriorust mind

looderdamine on ennast selleks korraks ammendanud. käisin jalutamas. kadriorus.

kadriorg on ütlemata armas. ma olen sinna liigvähe sattunud. aga tundub isegi elamiseks kõlbulik kant olevalt...


hea muhe oli madalale vajunud päikese kuldses valguses ringi lonkida ja piiluda, mis teised inimesed teevad. ma liigitaksin need tegemised laias laastus nii:
* [vana]emad lärmakate [lapse]lastega toitsid veel lärmakamaid parte/tuvisid/kajakaid. saiaga ikka.
* üksikud eakad naisterahvad korjasid vaevaliselt kollaseid lehti.
* üksikud keskealised naisterahvad riisusid päris krapsakalt neidsamu kollaseid lehti eelmiste nina alt ära.
* üksikud nooremapoolsed naisterahvad jäädvustasid sügisvärve [ma ei olnud kaugeltki ainus, kes kaameraga ringi luusis].
* armunute paarid nautisid teineteise lähedust aeg-ajalt suudeldes ja emmates.
* ülejäänud liikusid üsna argisel moel [st kiirustades] punktist a punkti b. [sh meie president, ilusmees, kuigi jah, tema liikumine punktist a punkti b oli nüüd teistega võrreldes ikka päris fancy. vilkurid ja sireenid ja sada autot ja kõik see teema.]

***

homme jälle tööle ja see teeb suisa rõõmu :) ma kardan, et ma võin seal sedasi isegi midagi asjalikku korda saata...

0 kommentaari: