17. nov 2005

burn the sky

ma tean jah. see on juba naljakas. ma käisin jälle rock cafe lastepeol. bändstarter vol viimane. sest aidest lubati. ja siis veel mushy tahtsin ka ära vaadata.

jõudsin küll mushy viimaste lugude aegu, aga selle vähese põhjal kujunes täitsa üle keskmise hea esmamulje. palun veel :)

need vahepealsed kollektiivid [börte ja nightmare] jätsid suht külmaks. viimases oli küll üks ilus [st ilusti riidesse pandud] poiss, aga noh... see ei päästa enam.

aides oli üliväganunnu, nagu alati. kuigi. see oli mul teine kord neid rc's näha ja ma ütlen, rc ei ole koht aidese jaoks. maitea, ei ole millegipärast. muidugi, oli hetki [köh-köh]. ja igatsus oli juba liiga suur. parem keskpärane aides, kui üldse mitte aidest.

südamete pärast. [leia pildilt südamed!] see vasakpoolne on jälle kostja, aga ega aru ei saa ju. paremal mike. teda ei ole ka võimalik ära tunda selle pildi põhjal, aga.. ausõna on mike, noh!

aaa, ja ma sain peaaegu plaadi jälle. õigupoolest on see kõigest singel. korn - twisted transistor. pilt [margus pilt] ei viitsinud ennast seekord loosimisega rebestada ja pildus niisama neid plaate seal. mille tulemusena ma natuke kaklesin ühe tchikiga. asi ei olnud üldse seda väärt, aga siis ma veel ei teadnud seda. suure rüselemise käigus ei näe ju kohe, millega tegu.

tagantjärele on täitsa häbi sellepärast. korra kaalusin, kas võib olla, et pidev alakate seas töllerdamine mind selliseks kalgiks ja õelaks bitchiks [ahneks veel pealekauba!] muutnud on... aga ei saa olla. "tänapäeva" noored on mu meelest palju avalamad ja sõbralikumad, kui meie "omal ajal" olime. ehk et ikka ise, omade jõududega, olen selline täbar tchikk. by nature.

sõnaga, debor. või annaks ehk sügist süüdistada? et ilmad külmad, inimesed kah? igastahes ma nüüd otsustasin ära. homme hakkan heaks :)

0 kommentaari: