6. nov 2005

do you believe in ghosts? she didn't...

the others [2001, eem... nii vana?] on väga veenev! ma sain küll pisut liiga vara jälile, mis toimub, aga sellest hoolimata... nii põnev oli!

see film kujutab minu meelest üliväga hästi meie [elavate] ja vaimude [surnute] kooseksisteerimise raskusi. ma olen kõik aeg arvanud, et kui vaimud ikka üldse olemas on [ja ma pigem usun, et on, kuigi isiklikud kogemused puuduvad, aga nii on palju huvitavam ju!], siis just täpselt nii see ongi. et nemad tajuvad meid nii, nagu meie neid. ja ma täitsa usun, et võib olla keeruline aru saada, kumba maailma sa nüüd õigupoolest kuulud...

nicholas ja anne olid niiii armsad. nende kahe vestlused olid minu jaoks tõeliselt nauditavad.

nicholas: i'm scared.
anne: well, you shouldn't have come then.
nicholas: say something.
anne: what shall i say?
nicholas: anything.
anne: my name is anne, and i'm walking. i'm walking and my name is anne...