8. veebr 2006

and you could have it all
my empire of dirt

nojaa, mulle sobiks ju hästi, kui meestega kõik lihtne oleks. aga ilmaski ei ole. saa sa siis aru. teisalt jälle, kui oleks, oleks ikka põrgulikult booring... :D

ja siis see johnny cash hakkab mulle kah naha vahele pugema. või siis ainult tema hurt. alles suvel oli johnny plaat see, mille kaotsi mineku üle ma just ei kurvastanud. tõsi küll, mainitud lugu tollel plaadil ei olnud. sama tõsi on seegi, et too plaat üldse minu oma ei olnud. ikkagist. olid ajad, olid majad...

people go and people grow.

armastus ei ole vist ka igavene tglt. ma vbl hakkan seda varsti uskuma. vbl. ma mõtlen veel.

2 kommentaari:

Maili ütles ...

and it burrrns burrrrns burrrns.. the ring of fire, the ring of fire!! johnny cash, fakjeaa :D
ehehhee.. oi ma mäletan :P

iir ütles ...

:D:D:D

novot, jah. kes oleks osanud seda arvata, eksole? lol.