12. veebr 2006

kaks ja neli asja

minu kaks töökohta:
1. puusärkide vooderdaja kirstuvabrikus
2. ititibi [nüüd juba usutakse ka. see võttis ikka aega. aastaid.]

neli kohta, kus elanud olen:
1. alu [mhm. ja alus elavad alukad. mis teeb paljudele nalja. ma ei mõista hästi, miks. see pesuelement on ju aluskad? ei?]
2. kapa-kohila
3. pae[kaare] pommiauk
4. kodu tänav [sellega on ka raske. ei ole vist eriti usutav, et keegi actually kodu tänaval elada võib. maitea. igastahes küsitakse alati üle.]

ma rohkem ei viitsinud.

2 kommentaari:

Maili ütles ...

sa olid ka kirstuvabrikus? :o
ma mäletan, et ma väiksena koguaeg chillisin seal [jee ma olen nii tr00]

tead, isegi mul on rohkem töökohti olnud :P

iir ütles ...

mhm. mingi koolivaheajal umbes. seal oli tõega tsill. lõunapauside ajal sai igastahes päevitatud, suur suvi õues... ohjah, lapsepõlv tuleb meelde... :)